torsdag 21 oktober 2010

Det gick vägen!!!

Jag fick definitivt besked idag från praktikplatsen jag sökt. Dom ville ha mig! Jag är så himla glad att det gick vägen... så euforiskt lättad att det är klart. Det blir på Trafikverket i Borlänge, på deras inhouse-avdelning för grafisk form, webb, information och allt sånt. Bra va???

Och Jenny har erbjudit mig att bo hos henne OCH passa Blessin på dagarna. Visst är hon snäll?! Nu känns livet sååååå mycket lättare igen. Nu är det "bara" att avsluta de saker jag har i skolan. Slipper tänka och fundera mer på just den biten! Sen är det ju klart... efter... vad gör jag efter jag är klar med praktiken?

Men vet du? Det ordnar sig :)

2 kommentarer:

  1. Jätteroligt, allt ordnar sg tills sit.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Oj oj, fel blev det låter som... sig till sist, ska det vara :-)

    SvaraRadera