måndag 11 oktober 2010

Ont i hals och öra

Känner mig inte helt kry idag heller så det blev att vara hemma. Har ingen feber tror jag, men kände mig inte alls upplagd för skolan i morse. Vi tog en lugn morgonprommis i solen istället och nu sitter jag med datorn i knät i sängen. Blessin ligger som en kanelbulle bredvid mig :)

Jag tror nog att hon oxå tycker att det är lite skönt att ha lägenheten, och kanske framför allt mig och sängen, för sig själv utan att dela med Zingo. Hon är en glad skit, min lilla hund! Det är inte utan att man blir glad i magen av att ha henne som kompis!

Men jag ska tala om... att jag är väldigt sugen på en liten valp! EGENTLIGEN borde jag se ut en kombination efter en pinschertik som jag gillar och ta en valp från den. Men så tycker jag ju att en dvärgpinscher skulle vara kul oxå! Sen finns det ju så SJUKT söta blandisar på blocket oxå... då vill jag ha en liten blandis som maskot! Gärna en hane, tror det skulle passa mig bra :)

Men just nu går det ju inget vidare att ta en valp. Det är ju det... men jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar