lördag 16 oktober 2010

HJÄLP MIG!

Hörrni! Jag vet! Jag gillar ju recept och att testa nya grejjer. Kan ni inte skriva ett av era allra bästa recept i kommentarsfältet? Jag har ju olika favoriter... nåra av dem finns i samlingen "Mat" som finns via länken till höger.

Visst vore det kul att se andras goda recept och idéer om mat? Det kan ju vara en rätt som du slänger ihop utan mer än "lite sånt och lite sånt". Snälla dela med dig! Det vore as-kul! Enkelt... starkt... förrätt... efterrätt... långkok... spelar ingen roll, vore bara kul att få lite inspiration.

Kommentera eller skicka receptet till mig så kan jag publicera det :)

DO IT!

Ps. Mirka eller Eva!!! Ni är förbundna att dela med er av fläskfilégrytan... den där starka... :) Ds

1 kommentar:

  1. Förlåt tjejen, har varit ganska off från datavärlden ett tag måste jag säga, men jag lovar, min version av receptet kommer under helgen till dig.

    kramar

    SvaraRadera