måndag 11 oktober 2010

Hundvakt :)

Imorgon är det lite körigt. Först skolan hela dagen för att fixa det sista med ett projekt, sen på kvällen ska vi via det för kund. Det är spännande men oxå lite... körigt. Blessinskulle bli hemma hela dagen och sen en bit in på kvällen. Det är inget vidare bra, hon skulle kunna få för sig att skälla och leva om. Men då kom jag på en bra sak! Kalle, Jimmy och Emelie bor i ett hus som dom hyr... och skulle vara hemma imorgon. Så jag frågade om dom kunde passa henne från lunch tills vi kommer tillbaka från klubben.

Det kunde dom! Så nu ska hon få ha kalas hemma hos dem under eftermiddagen :) Får ta med en liten väska med en filt och lite tuggisar... då borde hon kunna köpa det. Hon blir ju så pipig om jag går nånstans ifrån. Men jag hoppas att det ska gå bra. Jimmy kanske skulle fota henne lite... han är jätteduktig på att fotografera så det kan bli kul att se vad hon modellat för sen!

Skolan hade varit bra idag sa dom. Men det var nog bra att jag inte var där. Halsen är inte bra.

Förresten! Jag ringde på praktik idag! Det gick nog ganska bra, tjejen var lite stressad men ville att jag skulle maila alla datum och lite mer info. Så jag hoppas att det går bra! Kom på att jag hade en kontakt som kunde ta reda på vem jag skulle prata med just på det här företaget. Så jag fick lite hjälp, det är bra. Nu hoppas jag ju att det blir en bra utgång oxå! *håller tummarna*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar