lördag 9 oktober 2010

Så irriterad!

Jo för så här är det va... Idag skulle jag varit på dejt. Det har varit planerat ett tag och jag har gått och väntat på att den här dagen skulle komma. Igår kväll var jag lite ruggig, så där lite kall om tårna och näsan. Men så är det ju ibland. Inatt vaknade jag av att jag var jättevarm... somnade om men vaknade sen i morse av frossa. Ont i halsen och ont i ett öra! SÅ JÄKLA TYPISKT!

Jag fick meddela att jag inte kunde komma... damn! Vi bestämde en ny dag... men ändå!

Så nu fick jag sitta hemma och sura istället. Mitt på dagen tog jag hundarna med mig och gick ut i solen. Vi tog en lugn men ganska lång prommis. När vi kom hem sen var vi alla trötta så vi klämde två avsnitt av NCIS. Nåra alvedon senare så känns det ganska ok. Ingen hög feber antar jag eftersom jag funkar ganska normalt. Ont i halsen och ena örat... men förutom det, ganska ok.

Så inget nytt på dejtingfronten... men det finns en som jag ska träffa, det är ju bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar