fredag 22 oktober 2010

Imorgon = dejt... :o)

Japp! Imorgon bär det av på dejt! Det ska bli spännande och trevligt... Kul! Vi ska ses på eftermiddagen, sen blir det hundpromenad i parken och efter det ska vi laga lite mat hemma hos honom. När jag kommer hem igen så kanske jag kan berätta mer om honom och så där om ni är nyfikna. Fast det kanske ni inte är?

Jag har Zingo hemma över helgen och det innebär ju även bil... det är bra eftersom min dejt inte bor i Nypan om man säger så. Det löser transportproblemem och sova över-problemen :) Om jag tog tåget var det nämligen lite svårt att ta sig hem sen. Men nu går det ju bra. Sova över? Njae, vi känner inte varann så väl så jag vet inte om jag vill det. Så det är bra att ha bil att ta sig hem med.

Idag när Johan kom och lämnade hund och bil åkte vi raka vägen ut till min lilla skog. Hundarna sprang och jag plockade svamp. Det blev lite grann iallafall. Så hundarna fick springa tassarna trötta och jag fick fylla på frysen med svamp. Alla nöjda och glada.  Nu finns det svamp till mååånga svampsåser i vinter!

Men jaha... sova lite då? Jag återkommer väl på söndag då... med rapport :)  

1 kommentar:

  1. Du får allt rapportera för mamsen att du kommit hem ordentligt.
    Ha så himla trevligt.

    Kram

    SvaraRadera