fredag 1 juli 2011

TUNGT

Huvudet är tungt, luften är klibbig, t-shirten klibbar, allt klibbar! Tänkte i mitt stilla sinne i morse att jag skulle gå upp samtidigt som Jenny, vilket jag gjort hela veckan. Men när hennes klocka ringde var jag som en död. Nästan iallafall. Jag gick upp och tog en huvudvärkstablett och somnade om. Sen gick jag upp när Jenny åkte till jobbet.

Hundarna var glada att jag tog på mig Baggen-bältet, det betyder ju LÅNGIS :) Men dom segnade ganska snart efter att vi kom ut. Ingen fart i dem inte! Så vi tog "bara" drygt 6 km idag. Kändes inte som läge att utmana varken min huvudvärk eller deras ork. Nu ligger dom och såsar i varsin soffhörna och uppe på övervåningen. Jag sitter här vid datorn en stund och kollar av det jag brukar göra :)

Snart ska jag ta tag i lite städning tänkte jag. Känns lite motigt när det är så klibbigt, men det kommer ju bli fint när jag är klar. Kruxet är ju att jag målade naglarna igår... trist om det blir förstört på en gång. MEN... ska det vara fint får händerna lida pin.

1 kommentar:

  1. Du får skaffa såna där piffiga städhandskar med fjäderfjun på! Eller såna här! http://www.drytrend.com/sv/artiklar/dixie-stadhandskar.html

    Kanske nåt jag ska investera i oxå... ;)
    /Storasystern

    SvaraRadera