måndag 11 juli 2011

Många saker

Åååååhhh... det finns så många saker just nu som jag vill göra! Det mesta krävs det stålers till... och det har inte jag. Det finns så mycket teatrar, musikaler, shower, resor, upplevelser och annat man vill se/göra! Sen när jag börjar jobba så ska jag unna mig att göra lite sånt. Inte MASSOR, men nåt. Lite då och då iallafall.

För övrigt har jag gjort en massa måsten och sånt idag. Ska snart duscha... om jag inte städar bilen först. Vi får se.

Hur har ni det förresten så här en bit in i juli? Jag har det bra! Börjar sommarjobbet nästa vecka och njuter nu av nåra till "lediga" dagar. Skulle solat lite idag, men har inte kommit mig för riktigt. Så jag får väl vara vit som en snögumma då. Jag är ruskigt spänd på att börja jobba sen i sept! Det ska bli sååå kul! Tror det kommer blir ruggigt bra. Japp, det bestämmer vi. Ruggigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar