söndag 3 juli 2011

All sundish again

Alltså... jag är lite söndagig idag :) Ni vet: lite oduschad, lite oborstaad, lite låg, lite så där... söndisch!

Men skit i det! Jag har nåt annat att berätta! Claes Hedberg har hittat en affär! Och inte vilken affär som helst! En affär... med håll i er nu... BARA disktrasor!!! Dom kostade inte så mycket heller så jag bara MÅSTE åka dit! Måste måste måste! Jag vet inte vad butiken heter... men jag ska ta reda på det. I'll hunt you to the end of the world, Claes! Du bara måste tala om vad det var för butik.

När jag börjar jobba ska jag unna mig trasor. Jag ska hitta de allra finaste och sortera dem i färgordning... dom ska stå där i min fina låda och jag ska bläddra genom dem som terapi. Terapi för vad vet jag inte. Det kanske inte egentligen är så mycket terapi då... mer som avslappning! Tänk vad mysigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar