måndag 11 juli 2011

Tänkt...

Ja, jag har tänkt på det här med tuttar. Ja, tuttar. Eller boobies, bröst, pattar, eller vad ni nu kallar det. Jag säger mest tuttar jag, eller kanske boobies. Iallafall så har jag tänkt på dem idag. Inte bara mina egna, utan i allmänhet. Visst är det härligt med tuttar!? Mjuka, goa och lixom så... ja, ni vet. Tuttar!

Jag är inte lagd åt det hållet att jag tänder på dem, så dra det nu inte i den riktningen. Inget fel att göra det, tända på tuttar alltså, om man är tjej. Men det handlar inte om just den grejen denna gång. Jag tänker på fenomenet tuttar.

Så olika, så personliga och så fina. Alla är fina! Jag har inte sett nåra tuttar som är fula. Och då har man ju sett ett antal. Jag menar, man ser på gymmet och i badhuset, på stranden och överallt. Jag tittar inte enkom på dem men man ser ju.

Och jag tänker så här... det finns säkert många som skäms över sina tuttar. Lider för att dom är för stora eller för små. För platta eller för långa. Kanske både långa och platta ibland. En mindre än den andra... eller en lång och en kort. Men vad spelar det för roll? Jag vet att det är lätt att säga att man inte ska ha komplex. Men jag tycker man kan försöka tänka på att det är få som ser dina bröst som du gör själv. Dom flesta andra tycker dom är fina! Och dom som inte tycker det... dom kan dra. Deras åsikt är inte värdefull :)

Jag gillar mina tuttar! Dom är mina och dom är fina på mig. På nån annan kanske dom inte passar, men på mig passar dom perfekt!

Vi borde alla vara nöjda med tuttarna tycker jag. Visst kan man operera och fixa med dem om man vill. Mne jag tror det är få procent av dom som tänder på tuttar som gillar dem fixade. Naturella tuttar är bäst! Eller jag tycker ju det. Sen kan man ha olika anledningar till varför man vill fixa tuttarna och det är helt ok, men för egen del föredrar jag naturella. Ser fräschast ut och ger mer personlighet!


Hittade en bild på många tuttar!

1 kommentar: