tisdag 12 juli 2011

Dagens mest konstiga

Hänt på en dejtingsida idag, mailkorrespondens mellan mig och en "spillevink73":

S: Hej, du var söt!
Jag: Tack för komplimangen :)
S: Jag sitter och äter frukost med mina barn, hittade din sida och du fick mig att sätta juicen i vrångstrupen, du är dte vackraste jag sett.
S (nytt mail): Jag bor i xxxx och kan komma till Borlänge idag. Fixar barnvakt. Du är så vacker.
S (nytt mail igen): Om du vill så kan vi åka och bada. Jag har badbyxor.
S (åter igen, ett nytt mail): Eller kanske gå på Kupolen, dom har bra affärer. Jag behöver handla kalsonger och strumpor.
S (Japp, igen... ett nytt mail): Nu ska jag ut med barnen i lekparken. Håpas vi kan höras sen när jag kommer in igen.
S (Jepp, jag lovar... ett nytt igen!): Ok, jag låvar att jag inte ska skriva mer nu, men du är så vacker. Ha det fint idag, jag skriver mer när jag kommer in.
S (You bet... mail igen): Håpas jag kan få bjuda dig på piza nån dag snart, kan inte få ut dig från mina ögon.
S (....): Tack och hej, vi hörs senare va?
Jag: Du spillevink... ett hett tips. Om du vill någon som helst framgång här på sidan så tror jag att du ska samla allt du vill säga i ett enda mail. Sen skickar du det och inväntar svar. Ha nu en fin dag med dina barn :)
S: Men du tycker om piza?

Ridå.

Ja, jag vet inte. Vad tror ni? Är den min drömprins?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar