söndag 26 juni 2011

Tiden

Jaha, igår var det en konstig dag. Vi la oss ju tidigt/sent igår/i fredags. Vi somnade vid 04.30 efter midsommarfirandet. Hundarna fick ju en prommis innan vi hoppade i säng. Jag tror att första gången Jenny gick upp var klockan 11.30 och då fick hundarna frukost. Sen somnade vi alla om och gick upp... håll i er nu... 13.30! SOVMORGON! :D

Hur ofta händer det att jag sover så länge? Nånsin? Aldrig, men nu har det hänt. Och innan vi visste ordet av så var det kväll. Det vart slapparlördag och en massa film. Vi såg tre stycken! Två kärlekskomedier och en action. Den senare var Lincoln Lawyer. Det är en filmatisering av en bok av Michael Connelly. Jag gillade boken jättemycket. Filmen var bra, men inte riktigt lika bra. Matthew Mcconaughey är ju GRYMT snygg... men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om honom i denna roll. Medelbra? Han passade inte riktigt som Mike Haller... men men, så är det ju ofta. Man föreställer sig en karaktär på ett visst sätt och så är det inte riktigt vad det blir på film sen. Men över lag var det en bra film!

Det var ju dessutom två godingar till med, Josh Lucas och Ryan Phillippe. MUMS! Så bara det lixom... tre godingar i samma film. Josh är så snygg så man sitter och gapar... ögonen är GALET blå och fina.

Så dagen gick och vi satt i soffan och hade det ganska bra. Det var tyvärr så dock att vi somnade sent, vilket betyder att det vart ganska sent ur sängen idag med. Eller, jag gick upp vid 10 och Jenny kom upp nu. Men det vrider ju lite på dagarna. Så idag blir det tidigt i säng för imorgon är det vardag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar