onsdag 22 juni 2011

Fika skoj

Idag var jag tillbaka på Trafikverket och hälsade på. Alla i "mitt" gäng på grafisk form var på plats utom Lotta, chefen. Vi hade en trevlig fikastund och jag hade med mig jordgubbar och glass. Uppskattat! Dom är så härliga och jag hade ju faktiskt önskat att jag kunde vara kvar där egentligen. Trivdes ruskigt bra där!

Som vanligt, om ni minns alla tokiga samtal, så var det full rulle på fikat :) Det pratades om stångresning och diverse andra ämnen som var helt omöjliga att hänga med på. Men vi hade väldigt roligt! Tack hörrni för en härlig stund! Vi lyssnade även på denna, huuuuur bra som helst:




Det var roligt tyckte jag! "Jag är från Daaalarna" Hahaha! Så här har jag det varje dag hemma nu... Dalmål för hela slanten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar