lördag 18 juni 2011

Fånigt! :)

Guuud... jag la mig på sängen efter en huvudvärkstablett och låg där och funderade på alla möhippor. Och så tänkte jag... OM jag skulle gifta mig och OM jag då skulle med meddragen på möhippa... Tänk om mina kära vänner och systrar kallar in alla mina ex!!! GAHHHHH! Spelar "Då står pojkarna på rad" och jag måste känna på allas rumpa med bindel för ögonen och sen gissa vem det är!?

Eller om dom klipper ut saker från bloggen och tvingar mig att ha högläsning på Sergels torg? Eller sälja nåt pinsamt? Va?? Guuuuud... vad pinsamt! Eller RINGA alla mina ex och sälja nåt. Typ kondomer eller nåt.

Men guuud... nu får jag sluta! Huvva vad jag är fånig! Hahaha!

1 kommentar:

  1. tack för alla bra förslag för kommande möhippor och som tack så får du en hel hög med sånt när det är din tur. *fniss*

    SvaraRadera