fredag 24 juni 2011

SATAN!

Nu är den halta gåsen lam! (Eller vad det nu heter) Jag har ju för bövelen glömt att plocka blomjävlars att lägga under kuddhelvetes! Gaaaaaaahhhh! Det betyder ju för sjutton att jag får leva i ovisshet!!!! Jag skulle ju drömma om den där prinsen ni vet... man ska ju drömma och honom natten till midsommar.

Nu har jag missat det tåget ju! För jag antar att man inte kan göra det inatt? Inte kan man det heller? Om jag plockar blommor idag och lägger under kudden... tror ni jag jinxar hela grejen då? Jag menar... tänk om jag drömmer om nån otäck? Då kommer jag ju aldrig att förlåta mig själv... Huvva!

Sen har jag tänkt på det där... tänk vad otäckt att lägga snuskiga blommor i sängen!? Va? Massa kryp och rävkiss och otäcka saker. För ni kan ju ge er på att just jag plockar den där blomman som traktens alfaräv har doftmarkerat på. Eller tänk, ännu värre, att jag får sängen full med löss!!!??? Jag tror att älgar har löss. Och jag kan ge mig på att älgkorna häromkring går och flanerar i blomstern så här i midsommartider. Så hoppar dom satans lössen över till blommorna. Och jag får dem i sängen!

Nej fi fan! Inga blommor i min säng! Låter otäckt! Om man inte köper zip-lock-påsar?? Det kanske skulle funka? Visst? Eller? Nja... jag vet inte... eller? Jag lovar att rapportera om det blir nå blomster.

Nu måste jag fixa sallad, Jenny försov sig så det är lite bråttom :) Hon skulle raka benen och grejer så det tar lite TID i duschen, jag får väl klämma till med en raggardusch sen. Hahaha!

2 kommentarer:

  1. http://entoplp.okstate.edu/gbweb/gbug.GIF

    Om det är din drömprins så ska du ta med dig blommor in, för så där ser en bladlus ut.

    SvaraRadera
  2. Nej akta dig för lössen ;-)

    Kram

    SvaraRadera