onsdag 29 juni 2011

Naket ger läsare!

Hahahaha! Vilka lirare ni är! Hahaha! Jag vet ju ungefär hur många läsare jag har per dygn. Ibland lite fler, ibland lite färre. Men allt som oftast ganska samma lika. Ovasett vad jag skriver om. Starka åsikter, dravel, humor, ingenting viktigt alls eller djupa saker.

Men nu undrar jag.... HUR kan det komma sig mina vänner att antalet nästan dubblats efter mitt tutt-inlägg??? Va? Ni är såna fulingar!!! Har djungeltrumman gått idag eller???

"Kattis visar tuttarna i sin blogg!"
"Kolla in Kattis vita tuttskinn i hennes blogg!"
"VET du??? Kattis visar pattarna i bloggen!?"

Haha! Det var roligt!!! Jag håller ju för... man ser ju knappt att det är en tutte under handen!? Jag undrar hur många läsare jag får om jag visar tuttis på riktigt?

2 kommentarer:

  1. Jaaa .. jag tipsade mina vänner iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har sett dom förr ;) Kram J

    SvaraRadera