söndag 19 juni 2011

Näää hörrni

Nu blir det duschen. Har jagat runt med dammsugarn och plockat lite. Satt med tv:n på vid datorn. Denna reklamfilm dök upp:


Jag tycker den är klockren. Sjukt bra gjord. Skådespelarna gör det trovärdigt och trots att dom framför budskapet med klartext så är den strålande tycker jag. Mycket bra!

Sen tycker jag väldigt mycket om detta klipp:


Det är så skönt när såna här proffs blir tagna på sängen och inte riktigt vet hur dom ska hantera situationen. Peter Jihde är proffs. Jävligt duktig programledare tycker jag. Och att se hans min när Andreas kommer fram till honom är oslagbart. Han gråter nästan och jag, jag bölar som ett barn. Att just Andreas får förmånen att stöta första stöten är briljant tycker jag. Han är nästa stora tv-profil. HELT säker på det. Han bara måste tas till vara.

Kolla hela klippet och lyssna! Dom höjer upp Jihdes mick efter ett tag... han sjunger INTE bra! Men han sjunger och är såååå glad. Heja Jihde! Han rockar stenhårt och är en av de bästa. Han bjuder på sig själv och gör det där lilla extra. Peter, du är underbar!

Men tillbaka till Andreas. Ni kanske märker att jag vill prata om Andreas Weise? Men han är ju så bra. Han är vår nya stjärna. Han bara måste få ett tv-jobb. Ett som passar honom. Typ, vicka för Gry i sommarkrysset. Eller vara side-kick till Måns i Allsången. Han kan vara Lotta Engbergs side-kick oxå. Inga problem. Men ge honom ett tv-jobb. Låt honom sjunga och visa vem han är. Sjung, prata och bjud på dig Andreas!!! Jag önskar att han var 10 år äldre, då skulle jag jaga honom till världens ende. Han är ju underbar, bara alldeles underbar. Jag vet att alla ni andra inte inser det, inte än. Men kom ihåg vad jag har sagt, han är en stjärna.

Såg ni honom i "Halv åtta hos stjärnorna" eller när han var med i "Efter 10"? Han var strålande. Bara så bra. Jag säger det igen: Strålande! Hör du det Andreas, du är strålande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar