tisdag 21 juni 2011

Like it!

Blessins Flexi gick sönder... jag använder det ganska mycket när jag går med fler hundar än bara hon. Och under löp förstås. Annars är hon ju mest lös. Men iallafall, det gick sönder. Så jag fick tipset av Lotta på Ekipage att hon hade i sin webbshop! Kikade in och hittade detta:

Syns kanske dåligt på bilden... men det är lixom mönster på dosan! SNYGGT!
Här syns det bättre! Och det är Flexi med band och inte lina, det gillar jag!
Jag köper alltid den storleken som är upp till 25 kg och med band istället för lina. Anledningen till att jag vill ha med band är för att det känns säkrare för det första och sen syns det bättre för cyklister och så där. En lina är ju så tunn att den inte syns så bra. Det här var precis vad jag behövde! Super! Och snyggt var det oxå... det gör ju inte ont nånstans alls :) Sen vet jag inte om det syns... men det är "Limited Edition". Alltså en modell som inte kommer säljas for ever. Gillar namnet på det med: Carbon "Limited Edition". Fick dessutom rabatt, det tackar jag för Lotta :)

Det jag gillar med Ekipage är att dom har riktigt bra grejer, det är snäppet bättre prylar där än på många andra affärer. Och Lotta ger otroligt bra service! Snabb leverans och bra grejer, sånt tycker jag om! Kika in hos Ekipage och surfa runt, jag lovar att du hittar nåt bra som du bara mååååste ha :) Och vill du handla nåt så skriv in rabattkoden "Aliennes" så får du 10% rabatt, bra va?!

Klicka HÄR för att komma till webbshopen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar