söndag 19 september 2010

Valet

Det känns som ett viktigt val. Jag tror att att det är viktigt, oavsett vilket block man väljer och känner att man vill stödja. Av nån anledning så är jag lite förväntansfull... det ska bli kul som sjutton att kolla på valvakan i år. Helt klart får nio-filmen kicken i år och får lämna över till valet.

Jag undrar om det är vuxenpoäng på mig idag? Jag undrar om jag kanske faktiskt ska ta mig en pilleknarkare ikväll till och med? Vad sägs om det? Det finns en del grejer i hyllan som man definitivt kan bli uppkäftig på! Mina grannar är inte hemma så jag kan leva rövare bäst jag vill.

Kanske är det ingen vidare bra ide... skola imorgon. Men vad fan, det är ju bara val vart fjärde år! :-)
Published with Blogger-droid v1.5.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar