fredag 17 september 2010

Mera utfrågning och sen debatt

Det är mycket val-snack och så nu. Här med! :)

Jag såg de rödgröna i onsdags och sen debatten igår. På TV4 alltså. Ikväll ska det vara Mona vs Fredrik på SVT tror jag. Kanske ska kolla. Iallafall tyckte jag att de rödgröna gjorde bra ifrån sig här om dagen. Jag vet inte, jag tror att programledarna var ungefär lika hårda eller vad man ska säga. En sak jag tänkte dock, var att dom kastade mer skit på det andra blocket än vad de blåa gjorde i tisdags. Men så där spontant, dom var bra.

Dom känns dock inte riktigt lika ense. Och en sak som gör att jag står helt frågande... Vart var Maria Wetterstrand??? Varför var hon inte med varken vid utfrågningen eller igår på debatten??? VARFÖR utnyttjas inte hennes populäritet? Hur tänker man när man tycker att hennes partikamrat ska stå där och prata? Han är ju helt och hållet dålig. Totalt kass! Han gapar och pratar skit. Han ser ut som att han har rökt på innan han går in i studion! Peter Eriksson, nej tack! Maria Wetterstrand - ja tack! Hon verkar ha en sund inställning och personlighet.

Dom har definitivt förlorat på att inte ha henne med iallafall.

Nu har jag inte tid att skriva mer, ska plugga skallen i bitar. Det är en massa som ska göras. Tre stora grejer ska vara klara inom kort och det är bara att mölja på! Heppåer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar