tisdag 14 september 2010

Hundmat

Idag inhandlades ny hundmat. Färskmat och nytt torrfoder. För Blessins form. Nu ska hon deffas till veteransäsongen. Den startar 2012-01-01. Då jävlar ska ni få se. Hon kommer vara så jäkla fit!

Jag hoppas även att hennes matte ska kunna vara lite fit då. 2012 är året då allt händer. look out for us then.

Sen ska jag tala om för er... att jag har fasen en bra idé till nästa uppgift för Tomas. Vet bara fasen inte hur jag ska hinna med den. Det löser sig säkert. Will do.

So fantastic :)

En annan sak. Jag menar, jag funderar ju en massa hela tiden. Har ni sett reklamen för Bredbandsbolaget? Den är så sjukt irriterande! Men det absolut sjukaste med den är att den sätter sig på hjärnan... "Upplev mer, upplev mer, upplev mer med Bredbandsbolaget!" Sen finns det en skitkul reklam! Det är för en bil... ska se om jag kan komma på vilken. Men killen sitter och sjunger i en röd bil... den är skitkul! Iallafall sitter han och sjunger helt falskt... Skitkul! (Lättroad... jag vet...)

Och en annan sak! Hörrni! Ullared har börjat igen... jisses så fånigt! Men en sak är säker... jag MÅSTE dit. Det är kanske läge för julshopping där? Eller näää... Då kommer jag inte ha nå slantar. Så kanske en vårtur? Vore så skoj! Bara måste :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar