torsdag 2 september 2010

Bob

Tittade precis på Biggest looser. Ganska hemskt namn på ett program, men jag fascineras över hur starka dessa människor är! Men allra mest gillar jag Bob och Jillian. Mina idoler!

Jag skulle vilja ha en egen Bob och Jillian. My gosh vad kul det skulle vara!

Jag hade en Bob (typ) en gång i tiden. Som drev på mig, som skrattade åt mig när jag gnällde, som utmanade mig. "Bob" såg till att jag hade en väg att följa, givetvis på eget bevåg ur egna val. Men jävlar om jag inte höll kursen! Och jag vet att man inte kan lita till andra. Men det var skitbra med en egen Bob!

Gjorde 20 armhävningar på tårna, LÄTT. Sprang en mil, inte lika LÄTT (men gjorde det). Körde tjejvasan, LÄTT. Sprang Midnattsloppet 2 ggr (inte samma dag givetvis), LÄTT. Sprang Vårruset, LÄTT.

Och vet ni? I´m on my way there again...!

Men en egen Bob skulle vara najs på vägen dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar