lördag 11 september 2010

Lufttorkar

Sitter och lufttorkar efter duschen. Det är lite konstigt väder idag. Kvavt och lite tryckt. Ganska kvavt blir det inne i lägenheten... Drygt! Så det är ingen idé att klä på sig förrän det är dags att gå... Gå? Hihi! På lunchdejt!

Japp, idag ska jag träffa en kille jag mailat med på MP ett tag. Han verkar jättetrevlig, så det blir nog en bra lunch. Det tror jag. Sen får vi se. Vi är ju två stycken som ska tycka något efter lunchen. Det är lite otäckt. Men man kan ju inte bara maila och aldrig träffas. Jag skulle tycka att det var ganska bra ja... skriva och lära känna varann. Aldrig behöva ta den där första kontakten och sitta där med inget att säga... Jag blir ju så blyg!!! Det är så jobbigt just att ta den första kontakten.

Men men, idag blir det av iallafall. Han heter Erik. Jag rapporterar i eftermiddag. Om ni vill höra förstås...

1 kommentar:

  1. Klart vi vill höra!! :)
    Väntar med spänning!
    Hoppas du/ni hade trevligt!
    Kraaam

    SvaraRadera