måndag 13 september 2010

Idag

Måndag. Dagen D. Domedagen. Betygssnack med TT. Utan bock i rutan för dagens uppgift. Ingen vidare ingång. Men men.

Vi var knappt halv klass. Det är skittråkigt! Vet inte om folk inte kommer för att dom är omotiverade eller vad det är frågan om... Tråkigt är det iallafall.

Tomas hade en kort föreläsning först och sen började han med "betygssamtalen". Jag först. Bergman står som trea på listan men varken Andrén eller Andersson var där. Så Bergman först. Det bara knöt sig i magen. Fånigt! Men så var det. Vi satte oss i ett litet grupprum och han frågade hur jag själv tyckte att det gick/ hade varit. Jag fick säga hur jag kände och han fick tala om var han tyckte. Det gick inte hand i han direkt, men det var till min fördel så det var bra! Fick lite tips och hans tankar kring saker och ting. Over all, så gick det bra. Nöjd med dagen :)

TT var glad idag, det var trevligt. Han blir lite mjukare och mer, vad ska man säga... tillgänglig när klassen inte är så stor. Det är trevligt och dagen inleds på nåt sätt bättre. Ja, det är lugnare över lag i klassrummet. Mmmm... han är goare.

Imorgon har vi i klassen en dag för feedback på våra portfolios. Eget initiativ i klassen, vi träffas på eget bevåg och ger varann återkoppling. Jag har ju inte så mycket att ha i en portfolio... men jag ska gå dit en sväng för att inspireras av de andra tänkte jag. Så får det bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar