måndag 27 september 2010

Polarn och pyret

Idag hade vi redovisning på det där arbetet som vi jobbat med tills i fredags. Det var ganska många där idag i skolan, men jag och Björns sa att vi kunde börja. Vi var ju så nöjda med det vi gjort och tyckte faktiskt att det skulle bli kul att visa upp det.

Det skulle vi ju inte ha tyckt :D Jag vet inte om det hade gått att säga mer negativa saker om vårat arbete. Tror faktiskt inte någon sa en enda bra grej.... Eller jo! Fia tyckte en av påsarna vi gjort var jättefin och ville ha en egen. Men resten var ganska dåligt rakt igenom. Typ. Vårt magasin gillade väl dom flesta oxå kom jag på nu. Det var den enheten plus påsarna som vi var allra mest nöjda med.

Den reklam vi gjort var ganska tråkig faktiskt... det kan jag hålla med om. Men så jävla dåligt var inte helheten! Tomas kritiserade allt; idén, namnet, formen... rubbet. Och det är väl ok att man inte tycker att det är bra. Men det var lite tråkigt att stå där och vara skitnöjd själv sen endast få ett lass kritik och inget positivt.

Men vi bestämde oss för att vi var nöjda med vårt arbete iallafall. Så klart tar vi åt oss och givetvis försöker vi använda det till förbättring. Fast det kändes som om alla hade käkat taggtråd till frukost.

Under eftermiddagen fick vi lite trevlig feedback på presentationen iallafall, nåra sa spontant att vi framförde våran tanke på ett bra sätt och så. Så det var väl bra! :o)

Nu är det på nästa uppgift, ett skivomslag. Så då är det bara att gnugga geniknölarna once more.

Polarn och pyret? Ja det tyckte dom att vårt arbete såg ut som. My ass! ;)

3 kommentarer:

  1. Oj då, inte så roligt, när man är nöjd och allt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad sjutton då!? Jag som tyckte att ert arbete var så bra! Kul namn, snygg logga och snygga påsar osv. Äsch! Vad vet dom? JAG skulle handla där! ;)

    SvaraRadera