tisdag 28 september 2010

Rapport från helgen :)

Helgen var as-bra. Trevligt och roligt! Jag och Jenny var till Åland med Celma och Blessin. Lite konstigt att inte Dora var med, men jag tror hundarna hade det bra ändå. Celma fick sova i sängen hos Jenny... hihi! Lilla prinsessan. Jenny har skrivit i sin blogg om resan, så ni kan kika där om ni vill: Länk till hennes blogg.

Jag kan bara lägga till att smörgåsbordet var SÅ JÄKLA BRA! Dom hade både bra kallt och varmt... Men det som fick min allra största uppmärksamhet var oxfilén... GUDARS! Den var så god... mör och perfekt stekt! På vägen hem åt jag allra mest av den... bara lite plock av det andra.

Efterrätts-bordet var bra oxå! Men oxfilén var top of the line... MUMS!

Men kika in hos Jenny och få en full rapport... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar