onsdag 3 mars 2010

Tunga dagar.

Det har varit lite tungt ett par dagar... därför har det varit tyst i bloggen. Kort om det: Ghibli har varit lite dålig igen och jag har mest gosat med honom och så.

Nu är det lite lugnare och idag har vi haft TT igen. Lika som sist, återkoppling i grupper. Så liten dos av Tomas idag, men den gav mycket. Så det var bra! Känns som om jag, Emelie och Kalle har ett bra spår. Idag var dock inspirationen inget vidare... vi hade nog kört fast lite. Bra att få träffa Tomas då och få en spark i baken...

Han sågade lite, men tyckte en del var riktigt schysst. Så nu har vi mer att jobba på och jag tror att det kommer bli riktigt bra. Vi rockar!

Och vet ni?? Jag rockar! För jag kan mer än jag vill erkänna. Jag har idéer som är bra och jag ska sluta säga att jag inte kan. Så det så! Kalle sa det till mig förra veckan: "Kattis, sluta säga att du inte kan. För du kan." Så jag kör på det. Jag kan och jag rockar! *headbangar så hårt att jag blir snurrig*

Nu ska jag fixa middag. Riktig studentmat: makaroner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar