torsdag 18 mars 2010

14/2-1998 - 18/3-2010

Idag tynger sorg mitt hjärta, det blöder och värker oerhört.

Ghibli har somnat in och återvänt till himlen som den ängel han var. Jag fick ha honom hos mig under många år och jag är otroligt tacksam för vår tid tillsammans. Han har varit med mig genom många svåra år och har alltid funnits där för mig. Han var så klok och hade en mycket speciell personlighet. Hans enorma karaktär var inte svår att tycka om och jag tror att han lämnar ett tomrum efter sig inte bara hos mig.

Han var sjuk under en tid, hade ont och hade ingen prognos att bli frisk. Nu slipper han ha ont och kan tigga ölkorv hos min morfar i himlen. Han springer fri och glad med en massa hundbrudar, gissa om dom tycker att han är stilig!

Min bästa vän Ghibli fattas mig stort.

12 kommentarer:

  1. Den bästa av de bästa, jag kommer sakna honom. *kram*

    SvaraRadera
  2. Åh så tråkigt! Skickar en massa kramar

    SvaraRadera
  3. Japp, Ghibli och Morfar bland brudarna - dom har det kanoners där uppe!
    Mina tankar är hos dig gumman! <3 <3 <3
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Ja, han var den snyggaste och klokaste,mitt fyrfota barnbarn. Fick förmånen att vara med honom de sista dagarna. Som sagt, däruppe har dom det bra "gubbarna".

    kram

    SvaraRadera
  5. Sörjer med dig.
    Många kramar från Sofia och Gibson.

    SvaraRadera
  6. Beklagar sorgen

    SvaraRadera
  7. Finaste killen...
    Jag tänker på dig och skickar massor av kramar

    SvaraRadera
  8. Många många tröstkramar! Det är ledsamt att läsa att Ghibli inte finns längre.

    SvaraRadera
  9. Sörjer med dig, finns inga ord. Styrkekramar!!!

    SvaraRadera
  10. Hej,

    ZORRO och Bettan sänder dig och Ghibli en tanke.
    Kramar
    Bettan

    SvaraRadera
  11. Hej
    Läste just om att Ghibli inte finns mer. Vi skickar varma hälsningar och är tacksamma att vi fick lära känna Ciwis pappa.
    mvh
    Lotta med familj

    SvaraRadera