söndag 7 mars 2010

Dåligt med skrivet ett tag...

Har varit lite fullt. Jag drog iväg på turné under helgen och tog faktiskt inte med mig datorn. Skönt! Men lite tomt oxå... hehehe. Så nu är jag hemma igen och får hämta upp bloggen lite.

I stora drag har detta hänt:
  • Ikea, köpt burkar till Görans present
  • Fixade Görans present
  • Kollade Lets Dance (och surade totalt ur när Stefan fick lämna!)
  • Firade Göran! Han fyller år idag! (fast vi firade honom igår)
  • Såg melodifestivalen
  • Såg Vasaloppet
  • Tog tåget hem till Nyköping
Så var det! Och nu är jag såååååååå trött! Känner mig på G att bli sjuk oxå... vilket INTE hinns med! Sen undrar jag om mitt modem har blivit kapat... Går sååååååå långsamt så jag kan inte surfa alls som jag vill.

För övrigt höll jag på att dö när Mattias och Cissi dansade sin andra dans i LD i fredags... SJUKT läckert! Gahhhhhh! Mums... Jag tror han är det mumsigaste på tv just nu faktiskt. Japp.

Nu ska jag ut med hundarna innan 21-filmen. Slits mellan Wallander och filmen på 6:an. Får se vad det blir... Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar