lördag 13 mars 2010

Såååå... vänder det nu?

I måndags vaknade jag av känslan av att vara så där ynklig och sjuk... HATAR det! Fast allra mest är det nog vetskapen att man står inför ett antal dagar av misär... Man duschar inte, äter knappt, tar korta prommisar med hundarna, ligger i svettiga lakan, diskar inte... Och jag vet ju att allt sunk får jag själv ta reda på sen.

DET, mina vänner suger!

Men nu tror jag att det vänder. Hostan är som ett as fortfarande, men jag kan spotta ut den ibland... det är ett framsteg! (för mycket information kanske? Jaaa... men det är ju så!) Jag nyser och snorar, men det känns ändå under kontroll. Ingen feber idag så det är ju kanon!

Har tagit tag i att dammsuga idag, torka golv och damma. När det är så litet hemma funkar det bra trots att man är lite hängig. Man får ta det lite låååångsamt bara. Snart måste jag väl ut i fina vädret med... hihi... hundarna ligger i sina bäddar uppe på sängen. Nöjda över att ha både människosäng och hundsäng i ett. Dom är roliga dom små liven!

Ska berätta två saker senare. En rolig och en skum.

Fortsättning följer. Tune in for next show!

1 kommentar: