tisdag 30 mars 2010

Sol!

Jag vaknade av att det var skitljust. Gluttade lite på gardinen och insåg att det var sol! Sol och blå himmel. Underbart! Så det vart på med mjukisar och mössa, sen en powerwalk. Lite frost i gräset på vissa ställen men sån härlig morgon!

Sen in och göra frukost. Har haft lite svårt att äta frukost ett tag men nu har jag hittat nåt jag kan få i mig. Smoothie. En ananas-ring, knappt 1 dl frusen mango, en halv banan, 1 dl yoghurt och 1 dl mjölk... GOTT! Jag blir lagom mätt. Inte dyngmätt.

Den andra halvan av bananen tar jag med och äter på förmiddagen. Kanske är det egentligen lite för lite att äta på morgonen, men jag resonerar som så att det är bättre att jag äter NÅT iallafall.

Himla mycket mat-snack ett tag nu *funderar* Men vad kan ni göra åt det... INGET! Hihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar