lördag 27 mars 2010

Man - storma din kvinna! Del 10 - snabbguide!

Tanken är ju att detta inlägg skall samla lite bra-att-ha-råd. Så jag tänkte att jag gör så. Plockar lite smått och gott som kan vara bra att lägga på minnet. Jag antar att många saker som jag skrivit om redan fallit i glömska... VE och FASA! Lär in mina råd och storma kvinnan du suktar efter.

Men ok, här kommer lite råd då:
  • VISA att du är intresserad!
  • VISA att du kan diska!
  • VISA att du tycker att hon är vackrast i hela världen!
  • SÄG till henne att hon är söt! (även med morgonrufs och svullna ögon)
  • SÄG till henne att du tycker om henne!
  • SÄG till henne att du tänker på henne!
  • VÅGA göra saker med henne eller för henne som dina polare tycker är töntigt!
  • VÅGA lämna ditt hjärta till henne!
  • VÅGA ta emot hennes hjärta!
Ähhh... hörrö.... var dig själv, var tydlig och ta för dig! Rätt enkelt...

Vi kan inte läsa tankar, vi ser saker mellan raderna (även sånt som inte finns) och vi tycker om att ni är tydliga med vad ni vill.

Så tuta och kör, storma henne och gör det med stil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar