måndag 29 mars 2010

Fy sjutton!

Vad goa mina köttbullar med fetaost i var... MUMMA! Potatis och fetaostkräm till... Det var gött det! Efter maten gick jag ut och power-promenerade. Slönt!

Snart är det tv, Arn på fyran och sen Saltön på ettan. Kvällarna e korta efter jobbet... men najs att slänga sig på soffan en stund.

Vet ni! Jag gillar parmesan! Har inte gjort det förut... men det är gott! MYCKET smakligt att ha på pasta... lita hyvlad parmesan. Har tänkt på det, jag lär mig äta mer och mer saker som jag inte har gillat förut. Jag är absolut inte kräsen, jag äter det mesta egentligen... men jag köper inte allt själv. Serveras det jordärtskockssoppa så äter jag. Men jag skulle inte våga köpa och laga själv.

Men provar gör jag alltid... och förvånas ibland över att jag faktiskt tycker att det är gott. Så jag bestämde mig för att prova parmesan... det var gott! Nu blir det TV.... hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar