tisdag 23 mars 2010

Stabsmöte

Jag inledde denna dag med ett stabsmöte :o)

Det var Cissi (Landshövdingen... hon kallas Cissi för oss i närmaste kretsen... *fniss*) och hennes närmaste stab som hade möte. Intressant, Lars är den som kallas Cissis personliga "assistent"... och jag är hans praktikant... Vilken intressant utveckling på denna vecka!

Jag kan tycka att jag valde min praktik rätt bra. Det här kommer bli kul!

Just nu väntar jag på att Lars ska komma tillbaka från ett ärende. Sen är det lunch (i lunchrummet denna gång... medhavd matlåda) och efter det ska vi publicera en notis om mig på intranätet. Imorgon ska jag få vara med på en fotosession med Cissi, det är ett rätt varierande arbete som informatör.

Lars är väldigt rolig och kommer vara lätt att ha att göra med under dessa veckor.

2 kommentarer:

  1. Oj oj vart ska detta sluta ? "Cissi" med landshövdingen dag 2.

    Kram
    Mamsen

    SvaraRadera
  2. Go Girl! Hoppas resten av praktiken blir lika bra! Det är du värd!!
    PUSS&KRAM
    Storasyster

    SvaraRadera