onsdag 5 januari 2011

Tetris

Jag är beroende av Tetris i mobilen. Galet. Först var utmaningen att komma så långt som det bara gick, så mycket poäng som möjligt... Jag klarade 2270 poäng, sen gick det för fort och min touchmobil klarade inte att hantera mitt panikartade duttande på skärmen. Men så många poäng vart det bara om jag körde ett tag... sparade... körde vidare... sparade... I etapper så att säga.

Nu är utmaningen att komma så nära 2270 som möjligt utan att spara... och jag blir tooookig! Det GÅR inte! Jag sitter och svär på muggen när jag spelar (numera "går jag inte och b-jsar" utan jag "går och spelar Tetris") och Jenny skrattar. Hon tycker jag är lite manisk. Men det gör inget :)

Jag ska skriva krönikan oxå... snart. Ska bara gå och spela lite Tetris...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar