lördag 29 januari 2011

Sovmorgon = bra!

Igår vart det ganska tidigt i säng. Direkt efter Lets Dance så vart det en kvällis med hundarna och sen hopp i säng. Jag var väldigt trött! Två Alvedon och nässpray, sen släcka lampan. Har sovit mycket gott! Blessin duttade på min strax efter nio så det vart ca 9 timmar sömn, BRA!

Idag kommer Jennys kompisar hit och vi ska drinka och sen gå ut. Jag har varit tveksam om det överhuvudtaget skulle gå med tanke på hur jag mått. Men jag tror faktiskt att det ska gå bra! Jag får ta det lugnt och sen åka hem om det blir för jobbigt. Men det ska bli kul! Nåra av tejejerna ska äta här och det blir västerbottenpaj med kantareller. Sen semifreddo till efterrätt. Mumma!

Jag har lite problem iför kvällen... om man nu har druckit lite och blir lite slirig... hur går det då med detta hala väglag? Jag kan ju inte gå ut med broddar på skorna lixom! Skulle se ut det...! Hahahahaha!

Men det kanske är det som är grejjen? Komma med skopåse och hela kittet när vi ska gå på "lokal"... Hahaha! Så som MOGNA kvinnor har... rediga skor med broddar på fötterna och dansskorna i en påse. Ja jisses... Nä, jag får väl helt enkelt hålla mig på benen.

Alltså, hörrni, på riktigt... jag menade inte att jag ska ha broddarna på mig... :) Jag har inte broddar när jag går till jobbet heller, BARA när jag går med hundarna. Nån måtta får det väl vara.

Men ikväll blir det utgång iallafall, det ska bli fint det! Lite drinkar innanför västen och dansa lite. NAJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar