torsdag 27 januari 2011

Äntligen!

Som Gert Fylking skulle ha sagt. Jag är tillbaka på jobbet! Weeeee!
 
Just nu väntar jag på att min chef Lotta ska ringa ett samtal och sen komma med nånting som jag skulle få ta tag i idag. Känns verkligen skoj att vara här igen! Det är ett bra ställe! Jag trivs här.
 
Idag är jag mest lite tjock i bihålorna och örat värker lite grann. Men jag tänkte att nu får jag lov att gå iväg och jobba. Inget kul att vara hemma när man inte är tillräckligt sjuk för det. Jag hoppas bara örat håller sig i schack. Trumhinnan sprack ju i söndags men igår rann det inget i örat i alla fall så nu får jag lov att pina mig igenom de sista dagarna denna vecka. (Det där med rinnandet… var det lite för mycket information??) Fast pina lät ju lite hårt kanske. Jag har ju tagit värktablett så det gör inte så ont nu i örat.
 
Men jaja, dags att jobba! Hej på er!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar