måndag 24 januari 2011

Dunderförkyld

Jag är lite ynklig!! Har blivit så skit-jävla-dunderförkyld så det är inte ens roligt. Eller... det är det väl aldrig... men ändå. Ont i öronen och spränger i bihålorna. BLÄ! Less och sur på det här nu!

Jag vill inte vara sjuk. Jag vill jobba och jag vill gå ut i helgen. Vi ska gå på "Hela huset gungar" på lördag om vi kan. Jenny är förkyld hon med och har dessutom en inflammation i ryggen... Så det bådar ju inte gott direkt. Men jag bara SKA ut och dansa. Så är det bara.

Fast är jag så charmig som jag är idag så vet jag inte... jag bara MÅSTE bli frisk. Måste.

Hemsidan tar form, det är kul! Nu är alla länkar på plats och hundarna är presenterade med. Gillar! Fick sitta och göra om lite grann... jag hade inte tänkt på vissa parametrar. Som att det ska vara enkelt att bygga ut och lägga till... Men nu är det fixat och jag är ganska nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar