måndag 10 januari 2011

Första dagen

Nu har jag avverkat första dagen på praktiken. Det var trevligt! Alla var glada över att jag var där och det gick över förväntan med allt. Lite krångel med min inloggning... men sen så! Tror det kommer bli kanon! Trevligt gäng och bra lokaler.

Imorgon skulle jag jobba med deras bildbank, får se vad det innebär.

Ska strax gå och lägga mig. Är sjukt trött och måste sova tidigt. Tror att jag ska lägga mig och fundera på livet, då somnar jag nog. Det är så mycket med livet man inte kan påverka så jag somnar nog av tristessen... Men först plocka ordning lite för morgondagen. Kolla handväskan och lägga fram kläder. Matlådan står i kylen redan. Nattis alla vänner!

2 kommentarer:

  1. Handväskan ! ? *fniss*

    Sov så gott
    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp! Måste ju ha nånstans att stoppa plånboken och almanackan :) Använder den jag köpte när Lotta var med.

    Sov ganska bra i natt! Två Valeriana och en Blessin på armen gjorde susen.

    Kramis

    SvaraRadera