tisdag 25 januari 2011

Så det kan gå

Sms-konversation, med start en fredag. Mitt på dagen... :

Till mig: Hejsan, allt bra? Jocke
Svar från mig tisdagen efter: Hej Joakim! Jag kände inte igen numret som du skickade ifrån, så jag kollade på Eniro. Joakim Lxxxxxx, det känner inte jag någon :) Men tack iallafall för att du undrar hur jag har det :) Hoppas du har det bra du med! Hälsningar Kattis
Jocke: Hej! Nu fattar jag verför jag inte fick svar :) Tack för att du svarade iallafall, stor kram Jocke ps. bra att det är bra med dig.ds
Jag: Kram tillbaka!!
Jocke: Tack för den! Skulle skicka till en kompis, nu förstår jag varför han inte svarade :) Schysst att du hörde av dig! Kramen från Jocke
Jag: Jag insåg det när jag kollade upp numret. Tänkte du kanske vart trumpen när din kompis inte svarade :) Drog mig lite för att skriva, men så vet jag ju att jag själv blir lite sur om nån inte svarar när jag messar. Ha en fin dag Jocke, du verkar vara en skön prick! Kram kram
Jocke: Är en skön prick du med tycker jag! Tur att man hamnade hos dig! Kramis
Jocke: Här kommer en bild på mig när jag var på semester sist :) *bild*
Jag: Hej Jocke! Jag ska kika om jag har nån bild på mig... så du ser att jag inte är nån galning :D
Jag: *bild*
Jocke: Vilken donna! :) Vad söt du är! Kraaam!
Jag: Tack! Du ser bra ut du med... rodnar...
Jocke: Vad rodnar du för? :)
Jag: Här sitter vi och skickar komplimanger till varann utan att känna varann alls! Lite knasigt men kul!
Jocke: Nice med lite spänning ju! :)
Jag: Ja, trevligt! Vad jobbar du med?
Jocke: Jag är systemtekniker, nyss varit i Thailand på semester. Inget kul att komma hem till kylan! Vad jobbar du med?

Ok, så där började det! Hahahaha! Shit vad skoj... nu vet jag att han är singel och har två barn. Så det kan bli ibland! :D

4 kommentarer:

  1. Wow... vad kul! Kanske början på nåt? ;) Vore en cool grej att kunna berätta sen. "Hur träffades ni? Jo, han skickade sms till fel nummer" ;)

    Vart bor han då? Är det långt? *fniss*

    // Storasyster

    SvaraRadera
  2. *Mamsen undrar också, det var kul ! *hi hi*

    SvaraRadera
  3. Alltså... hör här: Han bor i Nora! :D

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha,den var riktigt bra :D

    SvaraRadera