torsdag 27 januari 2011

Jag har ca 80 vänner

Tack alla för alla gratulationer! Det värmer i själen att ni tar er tid för att skriva en rad till mig :-)

Om facebook fick sätta en etikett på hur många vänner jag har så har jag ca 80 vänner. Ett ganska bra antal tycker jag. Är stolt över dessa vänner! En rolig sak med FB är ju att man faktiskt ser vilka som fyller år. Det är bra.

Som jag själv till exempel. Jag är totalt värdelös på att komma ihåg födelsedagar. Det är nåra få utvalda som jag minns. Och jag lovar, det finns inget medvetet selektivt i det på nåt sätt. Jag har provat allt! Sätta larm i mobilen... Ha kalender i outlook... En födelsedagsbok. Rubbet. Men det är som att just datum inte är min grej. Kunde inte för mitt liv minnas årtal och sånt i skolan heller. Föruton när regalskeppet Vasa sjönk. Det var 1628. Men iallafall, datum och jag är verkligen inte kompisar.

Så tack Facebook att mina vänner gjorde mig glad idag! För jag blev glad för var och en av era inlägg hos mig! Jag försökte svara på alla individuellt, jag hoppas att jag inte missade någon. Puss till er alla!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar