tisdag 7 december 2010

Tänkte på en sak...

Det här med att ligga. Det ÄR verkligen ingen myt att man blir väldigt sugen kring ägglossningen. Det är som att kroppen säger: "JAG VILL LIGGA."

Mycket märkligt... Jag och Jenny pratade om att ligga idag. Inte med varann så klart!!! Utan mer generellt. Det är inte så enkelt... ingen av oss tycker att det är så kul att gå på krogen och bara plocka med nån hem. Måste vara nåt mer lixom. Och då måste man ju lära känna nån först, för att se om det finns nåt mer. Innan man kan ligga. Och det tar en massa tid ju... och då är ju dom sugna dagarna förbi.

För när man är lite så här emellan förhållanden så går man ju inte runt och är sugen hela tiden. Inte jag iallafall. Sen antar jag att det kan gå ganska fort att bli sugen om det kommer nån prins charming och säger: "Hey goodlooking... Do you wanna...?" Hahahaha! Nej men allvarligt nu alltså. Det är fan trist att vara sugen om man inte har nån att suga på lixom.

Det var det jag tänkte på.

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte gör annat än hålla med! Det är verkligen inget kul att vara sugen när man är ensam... Mycket roligare om man är två!
    /Storasystern

    SvaraRadera
  2. Det är såna gånger man ska ha en älskare. Nån man hittat förut som man kan ringa "de dagarna". Win/win liksom.
    lycka till!

    SvaraRadera