lördag 11 december 2010

Ojojoj!

I onsdags skulle jag blogga... för då var jag lite upprörd. Men det vart inte av. Jag listar dom grejjerna jag måste skriva om så jag inte glömmer... men jag orkar bara blogga om en grej idag. Men här kommer listan:
  • Bonde söker fru
  • Analsäckar
  • Jay
  • Praktiken
  • Julgodis
Men jag börjar med Bonde söker fru... Det var HELT sjukt taskigt i onsdags! Dom tre tjejerna som Tomas har kvar är ju inte snälla! Nog för att han är tafatt och kanske inte fattar fullt ut hur man gör för att uppmärksamma en kvinna... men kom igen! Ge honom en chans! Den ena Ulrika verkar ju heeeelt bakom flötet! "Du ser inte mig, du tittar ju inte ens på mig... Du vill ha mig kvar men sen ser du mig inte." Jävla mupp!

VET NI under hur länge tjejerna är på gården?? En vecka, en enda vecka... och det är inspelning och väntan... inspelning och omtagning... KANSKE kan vara lite mycket för alla inblandade då kanske???? Så om han inte lyckas med att hångla upp alla sina tjejer som är på gården... eller inte hinner ägna så mycket tid till alla... Han har ju ett jobb att sköta med! Däremot kan jag hålla med om att han verkar tafatt och lite blyg, kanske inte riktigt vet hur man gör... Nehe? Och? Gör självdå! Pilla på honom och visa att DU vill då? Näää... snacka en massa skit i tv och i tidningar, jävla kärringar... Tycker ni behandlar honom illa faktiskt.

Han har säkert dragit sitt strå till stacken för att det ska bli dålig stämning på gården, kanske det. Men han sitter inte och snackar en massa skit om er! Så det så!

Sen har vi bonden med Ridgebacken... Långskånken. Han är en spjuver han! Hahahaha! Och hans tjejer tror att dom är med i värsta dramafilmen... Vilka omogna småflickor. Kom igen... "Om du hånglar med henne ikväll så vill inte jag vara med längre!" Ehhhhh... lilla vän... har du aldrig sett "Bonde söker fru" förut? ALLA bönder hånglar runt... tror du verkligen att han efter en vecka tänker: "Oj, nu ska jag vara exklusiv med denna tjejen..."

Ok, inte alla hånglar runt, men många gör det och provar lite på hur det är att mysa med åtminstone tre av tjejerna. Så kom igen, flicka lilla, vakna upp och gör det inte till en grej! Den som ger sig in i leken får leken tåla!

Det var allt för idag.

1 kommentar: