torsdag 9 december 2010

Grymt

Dom här, mina vänner, är en av de godaste julgottisarna jag nånsin smakat. Näst efter GB:s Sandwish med pepparkaka... Eller mammas lingontårta med pepparkaksbpotten. Att dom ska hitta på så mycket snask! Samma som resten av året men med lite julkryddor i. Och just bara för att det står Limited Edition eller nåt sånt på så bara måste jag ha!

Ni vet ju kanske att min näst största last, efter popcorn så klart, är vit choklad? Jag säger bara en sak: Twix white. Eller Raider white som den hette då... Så god att jag hade kunnat leva enbart på det. Helt galet. Men den finns inte. Allt bra som koms på tar dom bort. Som Abbas Gästabudssill (tror jag den hette). Den godaste sillen som uppfunnits. Borta.

Eller OLW:s dipp som hette Salsa. Borta.

Allt bra är borta.
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Hej
    Kan tala om att det är lite svart att läsa den gra texten i bloggen. I alla fall pa den h¨r datorn.

    Kramis
    Mamsen

    SvaraRadera