måndag 20 december 2010

Nu på centralen

Vi landade på centralen och fick hjälp med att boka om till nytt tåg. Som plåster på såren så fick jag 100 kr att handla mat för. Tack så mycket SJ! på riktigt tycker jag det var ganska trevligt. Så vi köpte en varm macka och en dricka. Blessin fick smaka och sen gick vi ut i snön och kissade lite. Inte jag men Blessin. Två gånger till och med. så nu är vi fit for nästa sträcka. Det blir sthlm till Linköping. X2000 minsann! det fanns ingen plats i djur tillåtet, men gå på ändå sa tjejen i kundtjänst. så vi får se då :-) Med en positiv inställning går det mesta bra ändå. Det går ju ingen nöd på oss. Vi har proviant kvar och snart en full-laddad telefon. Jag lånar lite ström i ett uttag på stationen. Det går väl fina fisken? Tycker jag iallafall.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar