fredag 31 december 2010

Saxat ur mitt horoskop för 2011

Här kommer lite info om mitt kommande år, från en HELT tillförlitlig källa:
  • "Karriären tar fart" Som rubrik, känns ju ganska fint!
  • "Du bestämmer dig för att förändra dig själv till det bättre!" Jahopp, jag som ändå känner att jag är ganska bra. Men ok, bättre kan man alltid bli :)
  • Ur stycket Relationer och Sex: "Din kärleksenergi är lekfull och experimenterande." Hoppla! Låter ju trevligt!!!
  • Ur stycket Karriär och pengar: "Jobbet känns utmanande och stundtals riktigt roligt." Jag kommer alltså få jobb, najs. 
  • Samma stycke: "En gynnsam Jupiter ser till att dina pengar växer till sig." BRA! Det är mycket bra!
  • Årets höjdpunkt: "Kärleken lyser extra starkt i november!" Oki! Ska leta reda på nån tills dess bara...
Jag tänkte på hur man summerar detta. Jag ska bli ännu bättre än vad jag redan är, jag kommer leka och experimentera med sexlivet, jobbet kommer ge mig utmaningar och jag kommer bli rik. Sen i november så kommer kärleken. Jaha, men det känns väl lite bra, eller vad säger ni?

Det jag undrar lite grann... kan man inte får BÅDE lekfullt och spännande sexliv OCH kärlek?

4 kommentarer:

  1. Först ska du ju experimentera lite och kanske dejta och ha skoj. Sen till hösten, ja eller november rättare sagt, då hittar du den riktiga kärleken! Så tolkar jag det :) En sak i taget, men sen när du väl hittar kärleken så kanske du får allt i en kille :) Som ett kinderägg, tre önskningar i en ;)

    SvaraRadera
  2. JA! Så måste det ju vara!

    Spännande, överraskning och choklad! :D

    SvaraRadera
  3. Är ni tokiga, eller tokiga??

    Kram

    SvaraRadera
  4. Finns fler bra horoskåp på http://fnizzle.shizzle.se/

    SvaraRadera