måndag 6 december 2010

Humpar-fest

I torsdags började Dora löpa och idag drog även Blessin igång... Skönt att dom synkar lite men SHIT vad dom humpar... Och när sen Dora går in i höglöp så lär det ju bli ännu värre. Och nåra dagar senare drar ju Blessins höglöp igång. Hej och hå! Men väldigt skönt att dom båda kör löp-rejset nu innan jul. Så kanske det lugnar ner sig lite sen.

Idag drog Jenny iväg till Falun och sin frissa. Hon ska bli fin i håret minsann! Jag vill oxå... men jag vet inte HUR jag vill klippa mig... Det är ju bara långt nu. Långt. Så jag vill göra nåt drastigt... men vet inte riktigt vad. Kanske färga lite skulle vara kul. Men studentplånboken säger: ICKE! Så jag får nog snällt vänta lite. Försökte hitta nåt kul program att grejja lite med frisyrer i... SHIT vad kul! Hahahaha! Ser ju inte klok ut! Lyckades inte spara ner nåra frisyrer så jag kan inte visa... men det var skoj! Kanske inte ska våga mig på nåt drastiskt ändå...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar