onsdag 29 december 2010

Jag får det!

Alltså. Visst fan är dom snygga??!! Jag måste. Jag måste börja samla. Det finns så många underbara. Kolla:










Dom finns i så många färger och olika design. Om du nån gång hittar en kul trasa: Köp den och klistra på ett frimärke. Skriv mitt namn på den och lägg på lådan. Använd gärna baksidan på trasan att skriva på. Jag lovar att tacka dig personligen i bloggen! Jag bara måste nu. Jag faller för mitt eget grupptryck.

Varför?

För att jag har hittat en perfekt låda. Ni ska få se.

Och nej, dom kan inte vara använda. Dom måste vara oanvända. Och ja, wettex går bra, så länge det är nån kulig design. Jag får samla om jag vill! Jag är vuxen och FÅR DET!

www.disktrasa.com

2 kommentarer:

  1. Fast .. FÅR man verkligen samla på DISKTRASOR? Nä, jag tror inte det.

    SvaraRadera
  2. Jo man får det! Eller... jooo... lite :)

    SvaraRadera