söndag 12 december 2010

Betar av listan

Tänkte berätta att jag varit hos min praktikplats och hälsat på. I fredags rättare sagt. Fick träffa alla som ingår i den grupp som jag ska jobba med. Det var väldigt trevligt! Vi gick runt och kikade på lokalerna och på min arbetsplats. Jag får en egen plats! Det ska bli riktigt kul att börja jobba. Jag börjar den 10:e januari, då dom är mitt i flytt till nya lokaler nu och alla är inte på plats än. Så jag får börja i januari och det går ju bra det!

Jag har fått lite jobb från skolan så jag sitter inte sysslolös iallafall. Jag hoppas allt vad jag kan att jag ska kunna få jobb över sommaren iallafall där, men går inte det så får jag slå på stora jobb-sökar-lyktan under tiden jag jobbar. Tror lite grann att det kan vara svårt att få jobb inom det här... har lite för liten erfarenhet. Men vi får väl se, det går säkert bra. "Det löser sig!" brukar jag säga och gå efter. Det måste ju lösa sig på nåt vis. Och har man den inställningen så... löser det sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar