tisdag 16 november 2010

Vitamin

Jag funderar på att köpa lite vitaminer. Jag behöver få ordning på mitt hår. Det är långt och tråkigt just nu bara. Tror att det skulle kunna vara en bra grej att köra med lite tillskott ett tag. För sen skulle jag vilja klippa av det. Inte allt, men göra nåt kul med det. Jag är lite less på långt och... långt bara.

Jenny sa att hon hade sett tips om Mivitotal som finns på hälsokosten. Kollade lite på det och det visar sig vara flytande... Huvva! Gillar inte det alls! Men så såg jag att det fanns som kapslar oxå... men jag vet inte... En burk multivitamin på apoteket funkar nog lika bra. Eller vad tror ni?

Klippningen jag försökte mig på i våras gick ju så där. Frissan sa ju bara: "Jag kan ju inte klippa av så långt fint hår!" Så det blev att åka hem utan att ha klippt sig alls. Och först så var jag lite glad, för det känns ändå ganska kul att ha riktigt långt hår. Det är ju ner till svanken typ, så det är långt. Men nu fick jag för mig att jag vill ha kortare hår, som går att göra nåt med.

Jag har tappat massor med hår senaste året och tror att det skulle vara bra för håret att bli ordentligt klippt och tillsnyggat. Nu när vintern kommer blir det så lätt statiskt oxå. Innan min födelsedag ska det klippas! Så får det bli!

Men har ni tips för håret: vitaminer, vilket shampo/balsam som är bra eller nåt... så säg till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar